New Jeep
Wrangler

New Jeep
Wrangler

מסוגל לעשות הכול

מסוגל לעשות הכול

מהשטח ועד להרפתקאות עירוניות, אין שום דבר שה-Jeep® Wrangler  החדש אינו מוכן להתמודד אתו. עם מנוע חדש וחזק ומרווח גחון מעולה, Jeep® Wrangler  החדש ישמור אותך תמיד על קרקע מוצקה, עם החופש לעשות את הכול.

הוסף כוח להרפתקאות שלך

הוסף כוח להרפתקאות שלך

עם המנועים החדשים שלו, ה-Jeep® Wrangler החדש ערוך להתמודד עם כל שטח. שלג, חול, סלעים או בוץ: שם מכשול לא יעצור אותו

מנוע GME T4 2.0 ליטר

מנוע GME T4 2.0 ליטר

מנוע GME T4 2.0 ליטר החדש

272 כ”ס ומומנט של 41 קג”מ ב-3,000 סל”ד
למנוע ה-2.0 ליטר מגדש טורבו וארבעה צילינדרים בטור, מצויד במערכת עצור/סע (ESS) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. המערכת משלבת טכנולוגיות שמשפרות את הביצועים ואת החיסכון בדלק, כדי להשיג אופטימיזציה של יעילות וחיסכון בדלק.

®ROCK TRAC

האחיזה החזקה ביותר שלנו

כל חובב נסיעת שטח מכיר את מערכת 4X4 Rock-Trac האגדית. המערכת, הכלולה במפרט הסטנדרטי של הרוביקון, מעניקה לך שליטה רבה יותר ומומנט גבוה יותר, המאפשרים ביצועי שטח מעולים.
מעוניין ביכולות מדהימות עוד יותר? תיבת ההעברה הקשוחה להפליא NV241-Off-Road עם יחס העברה נמוך של 4:1, דיפרנציאלים ננעלים Tru-Lok מלפנים ומאחור וניתוק אלקטרוני של המוט המיצב הקדמי מוכנים תמיד לעמוד במבחן.

1450x696_ROCK-TRAC

®COMMAND-TRAC

כוח מתגבר

כאשר נדרשת הנעה לכל ארבעת הגלגלים, מערכת Command-Trac® 4×4 עם תיבת העברה NV241 GII, הכלולה במפרט הסטנדרטי של דגמי Sport ו-Sahara נכנסת לפעולה כדי לעזור לך לצלוח בקלות כל סוג שטח. Command-Trac היא מערכת מוכחת של החלפת הילוכים תוך כדי תנועה (shift-the-fly) עם יחס העברה נמוך של 2.72:1 עבור זחילה על סלעים שנוצרה בכוונת תחילה בכדי להעניק הנאה וחופש לנסוע לאן שההרפתקה מובילה אותך.

1450x696_COMMAND-TRAC

הדור הבא של סרני ®Dana 

רמה אחת מעל כולם, ה-Jeep® Wrangler Rubicon, מצויד בסרן קדמי ואחורי מסוג ®Dana. הסרנים מחוזקים באמצעות צינורות עבים יותר ומחושלים לקבלת חוזק, קשיחות ועמידות מעולים.

®Rock-trac עם ®Tru-lok

ה-Wrangler Rubicon מצויד בדיפרנציאליים עם נעילה אלקטרונית ®Tru-Lock.הניתנים לשליטה באופן חשמלי מהקוסולה המרכזית לנעילת הסרן האחורי או שני הסרנים לקבלת אחיזה אולטימטיבית.

מוט מייצב קדמי מתנתק חשמלית

מערכת זו, הקיימת רק ב-Rubicon, מאפשר לך באופן אוטומטי לנתק את המוט המיצב הקדמי בנסיעה במהירות של מתחת ל-30 קמ”ש במצב 4LO. במצב זה הגלגלים הקדמיים יכולים לעלות ולרדת בשיעור של עד 25% נוספים כדי להתמודד עם השטח המאתגר ביותר.

סטנדרט חדש של זוויות

שום דבר אינו מפריד בין ה-Wrangler להרפתקה, עם מרווח גחון של 252 מ”מ, זווית גישה של 36 מעלות, זווית בטן של 20.8 מעלות וזווית נטישה של 31.4 מעלות.