NEW JEEP
CHEROKEE 2019


NEW JEEP
CHEROKEE 2019

מידות בינוניות, ביצועים גדולים

ה-Jeep® Cherokee החדש הוא SUV בגודל בינוני המותאם בצורה מושלמת לנסיעה בשטח הודות למתלים קדמיים ואחוריים נפרדים. הוא מרגיש בנוח בכל תנאי מזג האוויר והשטח, ומביא אתו את יכולת המשיכה והתמרון האגדיות של המותג, בשילוב עם דינמיקת נהיגה מעולה.

מנועים חדשים להרפתקאות חדשות

מנועים חדשים להרפתקאות חדשות

מבחר חטיבות ההינע של ה-Cherokee התרחב עם שני מנועים חדשים לביצועים טובים יותר ונהיגות טובה יותר בכביש ובשטח.

מנוע בנזין חדש 2.0 ליטר

מנוע בנזין חדש 2.0 ליטר

מנוע בנזין חדש 2.0 ליטר  (272 כ”ס) AWD 9AT 

ה-Jeep® Cherokee החדש מקבל מנוע טורבו 2.0 ליטר חדש לחלוטין עם 4 צילינדרים בטור ומערכת Start & Stop הכלולה במפרט הסטנדרטי, המפתחים 272 כ”ס ומומנט של 40.7 קג”מ ב-3000-4500 סל”ד.
המנוע החדש מביא שילוב מעולה של טכנולוגיות הכוללות הזרקה ישירה, מגדש טורבו מסוג twin-scroll ומערכת EGR מקוררת.

הנסיעה שאתה שחיכית לה

ה-Jeep® Cherokee החדש הוא בעל יכולות מרשימות עם מערכות 4×4 חדשניות, שתוכננו מחדש כדי לעזור לכם לצאת להרפתקה בנועזות ובחופשיות.

 

JEEP® ACTIVE DRIVE I

מערכת חדשה זו מפחיתה את המשקל ומשפרת את היעילות יחידת ההנעה האחורית (RDM), שהיא אוטומטית במלואה ומעניקה שילוב וניתוק חלק של ההנעה לכל הגלגלים, בכל מהירות. דבר זה מבטיח את יציבות הרכב ומשפר את התגובה הן במצב תת-היגוי והן במצב היגוי יתר.

®SELEC-TERRAIN

®SELEC-TERRAIN

כל מערכות ה-4X4 של ה-Cherokee כוללות את מערכת בקרת האחיזה המפורסמת Jeep® Selec-Terrain עם ארבעה מצבים:
Auto (אוטומטי)
Snow (שלג)
Sport (ספורט) ו-Sand/Mud (חול/בוץ).

ניתוק הסרן האחורי

התקן זה, הקיים בכל מערכות 4×4, מביא להפחתת אובדני האנרגיה כאשר יכולת 4×4 אינה נחוצה, על מנת לחסוך בדלק. מערכת ניתוק הסרן האחורי עוברת בצורה חלקה להפליא בין הנעה לשניים או ארבעה גלגלים לניהול מומנט קבוע, ואינה דורשת התערבות מצד הנהג.

כושר נסיעה מהטובים בסגמנט

ה-Jeep® Cherokee עתיר היכולות מסוגל לגרור עד 1,800 ק”ג כך שאתה יכול לגרור סוגים רבים של ציוד.
עם מערכת ריסון נדנוד הגרור (Trailer Sway Damping) הכלולה במפרט הסטנדרטי, אתה מוכן להירתם ולצאת לדרך.